3 Mayıs 2012 Perşembe

Ordan burdan

Bu resimleri geçen hafta ekledim yazı yazmaya fırsatım olmadı yayınlayamadım bir hafta olmasına rağmen ben hala fırsat bulamadım. o kadar yoğunum yani.
Ev işleri büyük kızım küçük kızım derken pc başına oturmaya vakit kalmıyor facebok' a bakmadan duramıyorum ama her gün mutlaka açar bakarım hemen kapatırım.
Beren hanım bu dünyaya halen alışabilmiş değil hergün gün içerisinde emiyor gözünü açmadan hemen uyuyor gece 12 gibi uyanıyor inanın sabah 6 bazen 7 de bile yattığımız oldu.Anlıyacağınız hergece ayaktayım.Kızımı görenler bu kız neden gözlerini açmıyor dediklerinde siz birde gelin gece görün diyorum.


Şu ayaklara bakarmısınız dolma gibi bayılıyorum öpmeye doyamıyorum.İlk kızımda ay ne zaman 40'ı çıkacak ne zaman 3 aylık beş aylık olacak derdim büyümesi için sabırsızlanırdım.
Ama şimdi Beren'de her anın tadını çıkarmaya bakıyorum doya, doya öpüp kokluyorum 3. bebeği düşünmediğim için. Hiç kimsenin bebeği kendi bebeğin gibi olmuyor.Bu sebeple zaman yavaş ilerlesin istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder