24 Nisan 2012 Salı

Prensesin Mevlid'i

 Aşkım kurban olurum seni veren Allaha..Prensesimin 47. gününde dostlarımızla biraraya geldik mevlidini okuttum.Gelen herkese çok teşekkür ediyorum.Çok hoş bir gün oldu.Sağolsun kızım gündüzleri hep uyuyor geceleri boncuk boncuk bakıyor.Onun içinde kalabalık olması onun umrunda olmadı her zaman olduğu gibi emdi uyudu beni yormadı aşkım benim.Ablası onu çok seviyor ama ona rağman çok kıskanıyor.
Anneciğim beni seviyormusun .Bebek kucağımdayken Anneciğim benide kucağına alırmısın.Anneciğim gazımı çıkartırmısın:)Gelen misafirlere kötü davranmalar daha birsürü şey.

Mevlidimiz 20 kişiydi Mevlidimizin pilavı tavuklu değilde çaylı olsun istedim.Menümüzde ne vardı merak ederseniz diğer bloğuma buradan bakabilirsiniz.
Mevlidimiz okundu selavatlar eşliğinde prensesim elden ele gezdirildi.Ardından lohusa şerbeti içildi daha sonra servise başlandı.Güzel mamalardan yenildi.


 Prenseslerim Aşk yaşıyorlar birlikte ikinizide çok ama çok seviyorum.Dünya güzellerim.

 Prensesimin Mevlid elbisesinide ben diktim Ablasının kıyafetinide ben dikmiştim onu giydirmek istemedim Büyüdüklerinde ona vermek için saklamıştım şimdi bu kızımada ayrı olsun istedim.Ama çok güzel oldu ben çok beğendim.Ablasınınkine buradan bakabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder