16 Mart 2012 Cuma

Bebek Kurabiyeleri




Biliyorsunuz 2. bebeğimi bekliyordum.Bu bekleyiş 5 mart'ta son buldu.
Allahıma binlerce şükürler olsunki sağlıklı bir kızım daha oldu.
Rabbim bu duyguyu yaşamak isteyen herkese nasip eylesin.Muhteşem bir duygu.
Sorunlu bir hamilelik geçirdim.Zaman adeta durmuştu geçmek bilmiyordu.Çok ama çok darlandım ,bunaldım.
38. haftada sezeryanla kızım dünyaya Merhaba dedi.Bugün 13 günlük olduk.İlk kızımda olduğu gibi bu kızımda sarılık oldu. Bir gece kuvözde kaldıktan sonra şimdi düşüşe geçti.
Daha öncede bahsettiğim gibi çok zor bir hamilelikti.Aşağıda gördüğünüz hazırlıkları 6,5 aylıkken hazırlamıştım.Kurabiyeleri hazırlayamıyacağımı düşünürken son bir gün kala ha gayret dedim hastane odasında gelenlere ikramda bulunmak için bu kurabiyeleri hazırladım.Benim içime sindi çok güzel olmuştular.

Elifnaz çok ama çok kıskanıyor kardeşini.Şimdilik yeni hayatımıza alışma ya çalışıyoruz.Biraz zorlansakta çok güzel.Şimdilik bu kadar minik kuşum acıkmış beni çağırıyor.Fırsat buldukça yazmaya çalışırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder